ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ


Правила повернення / обміну товару, придбаного в інтернет магазині Fabiano.com.ua, регулюють відносини між покупцем - фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, юридичною особою, що виникають в процесі повернення / обміну товару, який був придбаний в інтернет магазині malina.od.ua, у відповідність з нормами «Цивільного кодексу України», закону України «Про захист прав споживачів», договору публічної оферти.
Категорії товарів, що підлягають поверненню / обміну.

 

1.1 Згідно ст. 9 закону України «Про захист прав споживачів» поверненню / обміну підлягає будь-який товар належної якості, придбаний в інтернет магазині malina.od.ua при дотриманні одночасно всіх перерахованих нижче умов:
з моменту придбання пройшло не більше 14 днів. Моментом набуття вважається момент переходу права власності на товар;
збережений товарний вигляд виробу, упаковка - якщо упаковки не розкривалися, відсутні механічні пошкодження товару і його комплектуючих;
збережені захисні плівки, заводські пломби на товар;
товар не має слідів експлуатації.

 

1.2 Поверненню / обміну підлягає товар неналежної якості при дотриманні всіх перерахованих нижче умов, встановлених в ст.1, ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»:
Товар має істотний недолік;
істотний недолік виник до моменту покупки товару;
факт наявності істотного недоліку товару зафіксований в акті, складеному співробітниками Нової пошти, або в присутність співробітника інтернет магазину malina.od.ua (ч. 1 ст. 675, ч. 1 ст. 679 Цивільного кодексу України).

 

Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної та неналежної якості.

 

2.1 Для повернення / обміну необхідно відправити товар Новою поштою на відділення з якого була здійснена відправка товару при замовленні і на ім'я представника магазину, який позначений як відправник товару без післяплати. Для отримання детальної інструкції по поверненню / обміну товару належної якості зв'яжіться з нашим магазином по телефону 093 715 15 55

 

2.2 Після доставки товару на відділення Нової пошти, товар проходить перевірку на відповідність вимогам п.1 даних правил протягом 1-2 робочих днів. У разі невідповідності зазначеним умовам товар до повернення / обміну не приймається і відправляється назад покупцеві.

 

2.3 Після прийняття товару до повернення / обміну співробітники інтернет магазину malina.od.ua ua зв'язуються з покупцем для уточнення реквізитів або даних для відправки заміни або повернення коштів. Обмін товару здійснюється на аналогічний товар або на товар, узгоджений в якості заміни з покупцем за вибором покупця. Можливий обмін товару з доплатою, в разі, якщо товар на заміну дорожче обмінюваного товару, а також з компенсацією різниці ціни, в разі, якщо товар на заміну дешевше обмінюваного товару. Заміна товару відправляється в день прийняття товару до обміну або на наступний робочий день.

 

2.4 Згідно ст. 707 цивільного кодексу, при обміні / повернення товару належної якості транспортні витрати оплачуються покупцем. Якщо відправка по Новій пошті оформлена з оплатою доставки одержувачем, сума доставки буде вирахувана із суми до повернення або ж додані до суми доплати.
Місце, де можна зробити повернення / обмін товару.
Згідно ст. 707 Цивільного кодексу України повернення / обмін товару належної та неналежної якості можна зробити за місцем покупки - на складі інтернет магазину malina.od.ua за адресою: м Одеса, ул.Бабаджаняна 25Б. Також повернення / обмін товару можна зробити, відправивши по Новій пошті в відділення, з якого відправлявся товар покупцеві.

 

Терміни та умови повернення коштів.

 

Повернення коштів здійснюється протягом робочого дня після прийняття товару до повернення. Повернення коштів здійснюється за реквізитами банківської картки одержувача або його довіреної особи, або іншим узгодженим з покупцем способом. Реквізити для повернення коштів узгоджуються з покупцем співробітниками інтернет магазину в телефонній розмові, або електронними повідомленнями, або в електронному листі або іншим зручним для покупця способом.